31 Ağustos 2007 Cuma

aşık oluyorum eyvah, yerimde duramıyorum.

















lüküs hayat projeleri 3

bu sefer proje karşı taraftan benim adıma geldi. sınıftaki fransız çocuklardan biri ki çokkafa çocuk hakkaten, bi anda borat'ın almanya versiyonunu seninle uzun metraj çekmek istiyorumdedi :) yandaki da atladı filmin adı da crazy turk can in deutschland olur falan. anlıcağınızorda durum nasılsa burda da aynı şu an. her telden insanla paranın amına koyma planları sonsürat.

gerçek kesit

olayımız oyun. iki gruba ayrıldık, birileri mainz'e birileri weisbaden'e 5 erli gruplar halindegidip soruların cevaplarını insanlara sora sora bulucaklar. neyse gruptaki çinliler zayıfhalka çıkınca fransız kızla beraber ona buna soruyoruz durdurup milleti. adı isabel, ama ben aylin diyorum.tarihi sorularıayağı çukurdakilere falan, gerçi biri öyle bi kitledi ki fena. gözlüğü taktı, kulağı azduyuyormuş bi de, elinden kağıdı da çekemiyorsun. cevaplayamadı da zaten hırt. alman yaşlısınahırt denir. sıfat tamlamasının bütün kurallarını da yerle yeksan ettim bu arada. neyse sonrabi türk kebapçı gördüm, lan dedim coğrafikleri bu bilir. gayet kaba bi şekilde sorma diyip,bi dal sigara versene burda pahalı diyiverdi. ulan amcık sana pahalıysa bana da pahalı işte,iki kere iki dört. oh be bu kalıbı da kullandık, yazının miyadı doldu tamam. geç.

şaka mısın olm ?

iki portekizli çocuk bi de fransız kızla ki ona da julican diyorum partide oturup muhabbet ediyoruz, şarkı falan. işteportekizliden biri kıza akışlarda. ama öyle yavşakça diil, çok eğlenceli muhabbet oluyor. ve sonra şöyle bir muhabbet döndü :

frank: let's make a joke for us.
juli : can, can you say a joke ?
can : no.
dani : of course he can't say because he is a joke.

etnik espriler

burada çok eğlendiğim bi olay var o da millete ülkelerinin isimleriyle seslenmek. mesela hiii us, what's up portugaal, tschüs scandinavia gibi. ulan böyle olunca da isimleri ezberleyemiyorum. adamın adı bende namibia diye kaldı şimdi, ara kibulasın gerçeğini. bi de klasik, nerelisin güney afrika aaaa ı like nelson mandela türevleri var. bangladeşliler bıyıklı,litvanyalılar 300 kg ve koca göğüsleri açık gezerler, asyalılarda bel soğukluğu var gibi dedikoduları da arkalarından yapıyoruz. ha merak etmeyin, bizi iyi temsil ediyorum :) etnik espriler burda çok meşhur yalnız, sırf ben yapmıyorum meselakavede maç izlerken içeri giren adama benim küçük çocuklara yaptığım gibi hans! diye bağıran adamlar var. onların kaveyebizden biri girse, mehmet! diye bağrılsa hoş mu yani.

ara analiz

şu ana kadar geçen bi hafta hayatımdaki en güzel haftalar arasına ilk üçten yerleşti diyebilirim. bi kere bizim şansımızaçok kafa çocuklar ve kızlar var grupta. herkes eğleniyor, kaynaşıyor ve mizah konusunda müthiş paydalar yakalıyoruz. zatenamına koyim bi cümle içinde seksen dilden kelime kullanıyorum, o da ayrı bi komiklik katıyor. dün hallgarten'ın kuruluşyıldönümü dolayısıyla yerel bi parti vardı orkestra falan. sahneye çıktım dans ettim, sonra bu fransızlarla oyun oynadık iştegit saksafoncunun karşısına 15 sn tavuk taklidi yap dendi, gittim yaptım :) ayrıyetten çocukluk hayalim olan yurtdışı deplasmanı için bir adım daha yaklaştım dünyanın en kral abisi sayesinde. ona burdan kucak dolusu sevgiler, hayır sırf biletolsa tamam daha ne süprizler düşünmüş benim için sölesem kıskanırsınız. buranın iddaasını da bugün deniyorum, lan bakarsınkoyarım çocuğu. allaah. lan bi de çok canımı sıkan bişi var, yolda araba yok diyelim mesela ama yayaya kırmızı yanıyor ulanherif yeşili bekliyor, tutup kollarından geçiresim var karşıya. son değineceğim konu da herkesin kendi dilinde şarkı sölemebaşlığı altında benim seçimlerimin çocuklar inanın ve sisli bir gece yarısı olması. kız bana hollandaca romantik şarkısöylüyor, ben cengiz'den duyanlara duymayanlara. değişik bi tecrübe, herkesin denemesi lazım.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Olum bu karida guzelse bende sana baska bise demiyorum. Gudubetin onde gideni lan bu. Burada dehset helgalar var derkende yorumu bu hatun uzeirnden yapiyorsan Almanyada guzel kari yok demektir.

Adsız dedi ki...

siktir lan, çözünürlük kaymış burda. bi içim su ak.