23 Ağustos 2007 Perşembe

erasmusçu izlenimleri 2


size acayip birini tanıştırcam şimdi : varoş şilili cafer. adam tam anlamıyla bir türk.erasmusçular arasında halı saha turnuvası yapalım diyoruz, adam beste yapalım takımımıza bi detişört bastıralım diyo. arkadan bize çelme takıyo, amına koyim demeyi öğrettik video bile çektik. soracııma odadaki televizyona anten arıyoruz akşam sokakta birini buluruz falan diye,adam evlerin zillerine basıyo vardır abi koca ev diyerek. herifin başkalarıyla taşşak geçmesibile bize benziyo, geçen hong konglunun teki ağzında yemek varken bölölölö sesleriyle bişianlatmaya çalıştı, eleman da ona gene bölölölö diye cevap verdi mimikleriyle. ayrıca bu herifsigara sarmasını da biliyor, pahalı olduğu için tütün alıp sarıyoruz. diyorum türkiye'de biri içerken ötekine vermemek ayıptır, haa tamam o zaman sorry diyip bana da sarıyor :) banageçenlerde de senin dediklerinin sadece yüzde ellisini anlayabiliyorum dostum mealinde bişilerdedi, bence iyi oran. evlerin önüne bırakılan çöplerden işe yarar bişi aramayı bile önerdi,dedim yuh. ruh ikizim misin amına koyim.

efendime sölim, iki de portekizli kankamız var. bugün onlara ananın amı galatasaray survivoreditionu öğrettim. hatta sözlerini yazıp post it halinde verdim ödev olarak ki ezberlesinler.sokakta gslı görsek vurucaz sanırım. hasan şaş'ı falan seviyolarmış gerçi, ordan kıl kaptımben de dedim ak pauleta'nın amına koyim. biri portolu biri sportingli. haftaya derbi izlicez.benficalılar adam olun.

kırmızı şarabı limonlu gazozla karıştıran hong kongludan bahsetmek istemiyorum. pm atın.

son olarak da elleriyle yemek yiyen bangladeşli kızdan dem vurmak istiyorum. pilavı ve tavuğu5 parmağıyla yedi gözümüzün önünde. resmen temiz insanlarız lan biz, pirupak çocuklarız valla.
bu anlattıklarımın hepsi bizim apartmanda yaşayan çocuklar. okul içinde daha değişik tipler devar. mesela en çok sevdiğimiz tip arabası olan fransız çocuklar. hepsiyle dakkasında kankaolduk, geçen akşam biri pasta getirdi ak eve. ulan benim babam pasta getirmiyor eve dümbük.litvanyalı koca göğüs "gin" var, kızdan kolesterol akıyor. 9 kat göbek olur mu bee ohaapraskeviciuus. fransız hava durumu sunucusu kıza benziyen biri var, hani şu nette fotosudolanan spiker. yengeniz olur, ya da olmalı. olucak. du bi. lan bu arada yarma bi de macar
var,tam pişpirikçi tipli. yani dersin ortasında dönim mi baba diyecek diye korkuyorum.

Hattenheim Tayfa

apartmanda 5 daireyiz, herkes ikili üçlü kalıyor ve bu aralar acayip kaynaştık diyebilirim.dün akşam bangladeşli kızla hollandalı kız bize yemek yaptılar. acı soslu tavuk, koca tencerepilav, sarımsaklı domatesli ekmek ve cips için avokado sosu. tencereye ekmek bandım, dedimturkish tradition. haa dediler. bugün de mesela temiz bardak olmadığından kaseden votka içtim.apartmanda herkes bizde toplanıyor, kapımız herkese açık. mevlana'nın torunlarıyız. akşamalmanya-ingiltere maçını seyrettik, ki şöyle bir gerçek var hattenheim'da televizyonu olan sadece bir iki yer var. bizim eve de koymuşlar bi tane hayret ki ne hayret. barda bile tvyok, gerçi deli güzel ve seksi bi kadın işletiyor. amına koyim dilim damağım yapıştı görünce.duble helga.
en yukarki katta da fransız bi kız kalıyor ama şu aralar ananesi ve dedesiyle. bakalım kızımızhangi dalyarraklarla beraber yatıp kalkıyor diye teftişe gelmişler sanırım. ha bu arada daevi bok götürüyor, temizlik konusunda gayet titiz olan arkadaşım eve kadın getirsek mi diyesoruyor. allahın siktir ettiği yerde bi de temizlikçi arıcaz :) sanırım şaka yapıyodu ama.
okulun karşısında kebapçı var demiştim, orda türk tvsi izliyoruz gündüzleri. gasteler, tvler,insanlar dolayısıyla hiç yabancılık çekmiyoruz. saçmasapan bi iş. sen git amına koyim götüboklu biracıların memleketine, allahın dağında karşına türkçe bi ortam çıksın. saçma. mensch.
iki hafta sekiz buçukta başlayan derslere iştirak etmek zorundayız, en azından kaynaşmak için.her gün geç giriyoruz en az onbeş dakka. çipçirkin işler. ama güzel işler de olmuyor değil,geçen gastede okudum bu kış dönemi atv dizilerine bi göz atın derim. acayip heyecanlandımprojeleri okuyunca. serdar akar, taylan biraderler vs..

12 yorum:

LeoQnaD dedi ki...

senin ruh ikizin benim kapı komşum hakan ..

sechoe dedi ki...

hassktr lan tek başına bi ulvi bize fazla geldi, şimdi ruh ikizim diyor adam, almanya bunu kaldırabilir mi görecez, merakle takip ediyoruz :)

Adsız dedi ki...

Caferle evlenip mutlu mesut bir aile kur bir dahada gelme , aile birleşmesiyle onun ülkesine de gidersin, her sene de bu günleri yaad etmek için almanyadaki eşcinsel yürüyüşlerine katılırsın :)

PVH dedi ki...

ulan biz geri alınmayacak diye sevinirken ruh ikizi ayağına kendisi gibi ne kadar adam varsa toplayıp getirmesin lan bu sonra başımıza. gerçi eleman çöpten işe yarar şeyleri toplayalım demiş, belli ki kendi çapında elemanın yamyamlığı. ulviyle 2 hafta daha takılsın bakalım nolacak. ayrıca bu yengeliğe aday bacılar o kadar artist tipli italyan, sarı saçlı alman, efendime söyleyim beyefendi bir fransız dururken neden çirkinlik abidesi ulvi'ye baksın onu da anlamadım.

Unknown dedi ki...

ruh ikizini türkiyeye getirirsen sana verdiğim emeklere yazıklar olsun. . .

Ortega dedi ki...

Ruh ikizimi???
Oh mein Gott!

Levin dedi ki...

Ulan orada abuk subuk yamyamlıklar yapıp "This is Turkish tradition" yalanının arkasına sığınıp Türk insanını yanlış tanıtma...

sechoe dedi ki...

canki almanların anasına küfrediyomuşsun hiç kızmıyorlarmış. doğru mu lan bi denesene.

Adsız dedi ki...

levinin yazdıklarının altına imzamı atıyorum. senin gibi elçi olmaz olsun, rezil insan..bu arada hasan şaş'ı seven yabancı insanlara alış, takımının ismini bilmediklerinde bozulma. mevlananın torunusun sen=)

axel dedi ki...

erasmusa moron inekleri yollamasınlar böyle tribüncüleri yollasınlar..

Adsız dedi ki...

lan suphi ben tırstım gelmiyorum maça, biletini fbtv ye verdim 32 euro odemezsen bileti nah alırsın. çocugun ismi cuneyt. cebini attık msn den...

Adsız dedi ki...

ÇAğdaş'ı da aldırabilir misin oraya ?